Elektronik İmzamın Süresi Bitti Ne Yapmalıyım?

Çözüm

Elektronik imzanızın geçerliliği bitmiş ya da süresi az kalmışsa, çalıştığınız birim üzerinden Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’na resmi yazı yazılıp yenisi talep edilmelidir. Yazıda ilgili kişinin gerekli bilgileri (adı soyadı, e-posta adresi, telefon numarası, ünvanı) mutlaka olmalıdır.

 
Bu içerik sorununuzu çözmenizde yardımcı oldu mu? evet / hayr

İçerik Detayları

İçerik Numarası: 4

Kategori: Knowledgebase

Eklenme Tarihi: 2018-02-20 14:56:24

Gösterim Sayısı : 108

Verilen Puan (Oylar): İçerik Puanı 3.2/5.0 (43)

 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid